نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نگرانی صدرنشینان از انتقام سخت| اصفهانی ها به دنبال پیکان سواری

  • کد خبر: ۹۴۸۰۹
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
نگرانی صدرنشینان از انتقام سخت| اصفهانی ها به دنبال پیکان سواری
هفته پانزدهم مسابقات والیبال با هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان، آمل، تهران و ورامین پیگیری خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های والیبال فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند و در هفته دوم دور رفت موفق به شکست حریفان خود شدند، این هفته و در دور برگشت نگران انتقام سخت حریفان هستند.
تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان این هفته به مصاف پیکان خواهد رفت. دیدار هفته دوم دور رفت دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود اصفهانی‌ها تمام شده بود حالا شاگردان پیمان اکبری به دنبال انتقام این شکست هستند. هرچند که پیروزی در این دیدار تاثیری در ارتقای جایگاه سومی پیکان نخواهد داشت، اما یک غفلت ساده کافی است تا خودروسازان جایگاه سومی خود را از دست بدهند.
لبنیات هراز آمل که با ۹ برد و ۲۵ امتیاز، جدال سخت و نفس‌گیری برای تصاحب رتبه سومی پیکان در جدول دارد، این هفته میزبان هورسان رامسر است. شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان تاکنون ۵ برد و ۱۷ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه دوازدهم قرار دارند. آملی‌ها، اما در صورت پیروزی در این بازی، می‌توانند امیدوار به صعود یک‌پله‌ای باشند. البته به شرطی که خوردوسازان پیکان در تقابل با فولاد سپاهان گوی و میدان را واگذار کنند. ناگفته نماند که تقابل دو تیم لبنیات و هورسان در هفته دوم نیز با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات تمام شده بود.
راه‌یاب ملل مریوان در هفته پانزدهم میهمان فولاد سیرجان ایرانیان است. آن هم در شرایطی که شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب که دور رفت مقابل سیرجانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شده بودند، این هفته شانس آن را دارند تا هم جبران شکست دور رفت را کنند و هم با کسب یه پیروزی به موقع، شرایط صعود به رتبه چهارم را برای خود فراهم کنند. تمامی این اتفاقات به شکست پیکان و پیروزی لبنیات هراز آمل بستگی دارد.
شهداب یزد که حالا با هدایت علیرضا طلوع‌کیان روی نوار پیروزی افتاده، در حال حاضر با ۷ برد و ۲۰ امتیاز سایه به سایه مریوانی‌ها در میانه‌های جدول پیش می‌رود. یزدی‌ها در صورت پیروزی مقابل شهرداری ورامین در بازی فردا، می‌توانند امیدوار به صعود از رتبه ششمی باشند.
تیم‌های ۱۹ امتیازی پاس گرگان، مس رفسنجان و شهرداری گنبد نیز که هرکدام ۶ برد در کارنامه دارند، جدال غیرمستقیم و جذابی بر سر رتبه‌های هفتم تا هشتم خواهند داشت. این درحالی است که پاس گرگان این هفته نبرد سختی مقابل تیم دوم جدول یعنی شهرداری ارومیه خواهد داشت. به‌خصوص این که شاگردان امید عقیلی پیش‌تر در بازی هفته دوم با نتیجه سه بر صفر به حریف مدعی خود باخته بودند.
مس رفسنجان به عنوان تیم هشتم جدول دیگر تیم ۱۹ امتیازی است که فردا باید با تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه دیدار کند. نماینده ارومیه در دور رفت و با هدایت فرهاد نفرزاده با نتیجه سه بر یک به مسی‌ها باخته بود و حالا باید دید این تیم با حضور رحمان رئوفی روی نیمکت سرمربی‌گری، چه نتیجه‌ای مقابل مس خواهد گرفت.
شهرداری گنبد، اما برای ماندن در کورس رقابت ۱۹ امتیازی‌ها باید نارنجی‌پوشان سایپا را شکست دهد تا هم انتقام شکست سه بر دو در دور رفت را گرفته باشد و هم بتواند تکانی به رتبه نهمی خود در جدول بدهد.

 برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵
آذرباتری ارومیه – مس رفسنجان

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – راه‌یاب ملل مریوان

آمل، سالن پیامبر اعظم، ساعت ۱۶
لبنیات هراز آمل – هورسان رامسر

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
سایپا – شهرداری گنبد

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – شهداب یزد

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پیکان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸
شهرداری ارومیه – پاس گرگان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->